TOPlist
VisioPlus - 360° view
Model 200 Vario spojuje v sobě kompaktnost, produktivitu a hospodárnost ve zcela nových dimenzích. Získejte maximum z traktorů od 51 - 81 kW v kombinaci s plynulou převodovkou Vario. Traktor se vyznačuje zcela novým vzhledem, jedinečným jízdním pohodlím, hospodárností a bohatou výbavou. Chcete-li zažít něco opravdu nového a jedinečného vyberte si řadu Fendt 200 Vario, který se právem honosí titulem Traktor roku 2010.

Motor:
Zcela nový 3-válcový motor pochází z vývojových dílen AGCO-Sisu-Power, kde byl vyvinut exkluzivně jen pro traktory Fendt řady 200 Vario. Motor charakterizuje nízká spotřeba pohonných hmot, klidný a kultivovaný běh a také dostatečná síla, kterou poznáte i při malém sešlápnutí nožního plynu. Jde o první 3-válcový motor, který je řízen zcela elektronicky a vybaven vstřikovacím systémem Common-Rail a externí recirkulací spalin. Nejnovější technologie přispívají k vynikající charakteristice motoru a nízké spotřebě paliva.

Převodovka:
Traktory jsou vybaveny jak jinak než plynulou převodovkou Vario. Plynulý a nepřerušovaný přenos síly zvyšuje celkovou produktivitu stroje, pohodlí a bezpečnost. Otáčky vývodové hřídele jsou zcela nezávislé na rychlosti jízdy. V kombinaci s čelním nakladačem získáte opravdu univerzální traktor, který zastane jakoukoliv práci. Každý den se budete ze své práce těšit.
    Řada 200 byla poslední řadou, ve které chyběla převodovka Vario. Proto výrobce vyvinul novou převodovku Vario ML 70 a vložil ji do tohoto traktoru. Převodovka je velmi malé a kompaktní konstrukce a díky tomu se podařilo úplně odstranit z kabiny řidiče tunel převodovky. Princip funkce Varia je již všem znám. Traktor je schopen jet rychlostí od 0,02 km/h do 40 km/h při snížených otáčkách. Tím je dosaženo další úspory paliva. Převodovka s funkcí turbospojky a aktivního stání.

Podvozek:
Při vývoji nového traktoru Fendt 200 se kladl velký důraz na jízdní a trakční vlastnosti.O jistý a bezpečný přenos síly se stará podvozek s nově zkonstruovanou zadní nápravou a odpruženou přední nápravou. Zadní náprava je vybavena tlakovým oběhovým mazáním, což dále přispívá k celkově vysokému stupni účinnosti  poháněcí soustavy, planetovým koncovým převodem a vysoce účinnými brzdami. Její kompaktní konstrukce je stabilní a robustní součástí podvozku snášející vysoká zatížení. Systém odpružení přední nápravy s integrovonou stabilizací náklonu, jež byl korunován mnoha oceněními v odborných testech, přináší vyšší komfort jízdy, skvělou svahovou stabilitu a vyšší obratnost díky velkému úhlu natočení předních kol
200_uvod 200_kabina
200_ovladani 200_podvozek
Prospekt
Technické údaje