TOPlist
VisioPlus - 360° view
V současné době jedna z nejnovějších a nejmodernějších výrobních řad traktorů Fendt je reprezentována vloženou řadou 800 Vario s výkony od 147 do 206 kW (ECE R24). Tyto modely v sobě spojují ty nejmodernější poznatky z pohonu a ovládání traktoru částečně převzatou z větší řady 900 Vario. Motor traktoru je vybaven přepracovaným motorem Deutz se systémem úpravy spalin pomocí AdBlue (32,5% vodný roztok močoviny), traktor samotný pak převratným ovládáním pomocí dotykového Varioterminálu. Díky všem nejmodernějším technologiím zažijte s novými traktory Fendt něco dosud nepoznaného
    Kabina je převzatá a mírně upravená z vyšší výkonové řady 900 Vario. V novém modelu 800 se skloubí příkladná ergonomie ovládání. Všechny ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na multifunkční opěrce a pro kontrolu a nastavení traktoru slouží zcela převratný Varioterminál s dotykovou obrazovkou, který slouží i jako zobrazovací plocha pro nový systém navádění VarioGuide.
    Pod kapotou nové 800 Vario se nachází nejmodernější motorová technologie. Pro splnění emisních předpisů je poprvé v historii u traktorů Fendt použita technologie snížení NOx a pevných částí pomocí technologie SCR. Přepracovaný motor Deutz o zdvihovém objemu 6,06 l každého nadchne svojí silou, okamžitým zátahem a úsporným provozem.
    Pro dodržení emisních předpisů platných od 1.1. 2011 tzv. Euro Tier 3b je nutné snížit množství vypouštěných spalin na úroveň stanovenou touto normou. Fendt spolu se svým dodavatelem motorů Deutz přichází s řešením SCR využívající 32,5% roztok močoviny, která je vstřikována speciální tryskou do katalyzátoru, kde se oxidy dusíky změní v dusík a vodní páru. Dusík a vodní pára je přirozenou součástí atmosféry.
    Všechny modely řady 800 Vario jsou vybaveny osvědčenou bezstupňovou převodovkou ML-220. Převodovka hravě pokrývá myslitelné jízdní rozsahy od superplazivých rychlostí až po maximální rychlosti používané v dopravě po silnici.
    O bezpečnou a pohodlnou jízdu traktoru po všech terénech se stará nová odpružená přední náprava s hydropneumatickým odpružením ve standardní výbavě a přepracovaná brzdná soustava s jedno- nebo dvouokruhovými brzdami. Pro bezpečný průjezd zatáček se od rychlosti 20 km/h aktivuje systém FSC (Fendt Stability Control). Přepracovaná zadní náprava se zvýšenou účinností přenosu a novým konceptem brzdové soustavy.
828_uvod 828_kabina
828_1024x768_01_rdax_800x600_81_2 828_terminal
Prospekt
Technické údaje